Waar kan ik zien of resorts en hotels op Rhodos een Airport/City shuttle hebben?

Op de websites van de resorts staat het vrijwel nooit aangegeven namelijk.
Zou wel graag willen weten of bussen vanuit het vliegveld er ook stoppen. Maar ook of er een bus is die naar de stad, en/of omliggende dorpjes rijdt.
Met name voor het Elysium Resort and Spa.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Ik had even gekeken en ik kon inderdaad ook niks over een shuttle vinden (bron 1).
Wel heb ik gevonden dat je voor 25 pond per persoon met een privechauffeur gebracht kan worden (en de terugweg is dan weer 25 pond p.p). Uitgaand van een verblijf in juli voor het Elysium Resort and Spa (bron 2).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een paar jaar terug ben ik op Rhodos geweest.
Er is een lijndienst tussen Lindos en Rhodos-Stad en een lijndienst vanaf Rhodos-stad richting vliegveld. Prijzen vallen erg mee!

Verder zijn er bijna overal taxihaltes en de receptie kan ook een taxi bellen. Prijzen vallen mee en vaak wordt er vooraf een prijs gegeven.

Fijne vakantie toegewenst!