korter 2010?

eind 2009 gingen we naar Bonaire, dus hadden wij 5 uur langer 2009. Nu zijn wij in 2010 teruggekomen, hebben wij dan een 5 uur korter 2010?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

nee hoor. Je hebt door de tijd gereisd. Op weg naar Bonaire heb je je zo snel bewogen dat je in plaats van 11 uur reis tijd kwijt te raken, 6 uur kwijt bent geraakt. Op de terugweg ben je echter weer door de tijd gereisd, waardoor je die 5 uur weer bent kwijt geraakt. .

maar zonder gekheid: Als j dat graag zou wilt zien, kan dat natuurlijk. Feitelijk 'leef jij' in de tijdszone Nederland. Dat je een weekje in het buitenland hebt gewoont voor je vakantie betekent niet dat de tijd hier stil heeft gestaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

nee, want tijd bestaat niet en is verzonnen, dus nee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep, dat is ook mijn reactie. Daarbij denk ik ook nog: 'waar maak je je druk om, er zijn belangrijker dingen in de wereld...'
+1 van mij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben ik het ook helemaal mee eens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi
Ja, als je tijd rekent van de tijdszone waar je in zit op het moment van de jaarwisseling wel.

Tenzij je natuurlijk eind 2010 weer in bonaire bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, als je 5 uur veel had vorig jaar dan kom je nu 5 uur te kort, dat klopt...

Er zijn geen uren bijgekomen hier, dus dat geldt voor jou ook...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat jullie na de jaarwisseling terug zijn gekomen leveren jullie de 5 uur die 2009 langer duurde nu weer in. Du 2010 duurt voor jullie inderdaad 5 uur korter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor... in dat geval zouden al die mensen die de nachtvlucht van Sydney naar Honolulu hebben gepakt om twee keer nieuwjaar te kunnen vieren een probleem hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL, die zitten al in 2011... ;-)