Of welke site kun je goed zoeken naar campings met mooie zwembaden?

We willen waarschijnlijk naar Duitsland. veel campings hebben een minder zwembad of helemaal geen. Op Zoover kun je deze optie niet kiezen.
Ook willen we in een heuvel-bergachtig gebied staan, dus als deze optie ook aangevinkt zou kunnen worden ben ik helemaal blij ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn er vele. Om enkele te noemen: Belvilla, VrijUit, Piere-et-Vacance, maar er zijn er nog zo veel meer. Bij de meeste kun je de optie/filter 'zwembad' aanklikken, waardoor je wat gerichter zoekt.
Kijk ook op de 'vakantiepagina'

Antwoorden (4)

http://www.vacansoleil.nl/?osadcampaign=googlevac&gclid=CN-8sKTU8rUCFUdY3godFF8AtQ

Op deze staan prachtige zwembaden op mooie campings
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar de site van de ANWB, daar kun je filters aanbrengen op de campingbladzijde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De website van de ACSI
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op sunweb.nl vind je vakanties van luxe 7 sterren hotels tot campings. kijk daar maar eens op
Bronnen: