Mag je een nieuwe ipad (in de doos) meenemen als handbagage?

Ik wil een nieuwe ipad cadeau geven aal iemand in het buitenland, binnen europa, deze zit dus nog gewoon in de doos en is helemaal nieuw. Kan ik dit gewoon in mijn handbagage meenemen? Omdat ik niet kan laten zien dat de ipad dan werkt. Wel heb ik er een aankoopbewijs bij.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Doe er een leuk cadeaupapiertje om, met aankoopbon is dat geen probleem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een bewijs van eigendom (aankoopbewijs) hebt dan zal het geen probleem zijn, je kunt gewoon zeggen dat het een cadeau is...