Zijn er in Zuid-Frankrijk huisjes te huur waar je ook op een doordeweekse dag kunt aankomen en/of vertrekken?

Ik wil graag op een donderdag aankomen op mijn vakantie-adres, maar het is bijna overal zo dat je alleen op zaterdag of zondag kunt aankomen. Weet iemand een verhuurder of organisatie die hierin wat flexibeler is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

probeer eens een particuliere verhuurder. succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk hier eens op deze site
http://www.ikwilnaardeprovence.be/cms/?home,1
ik hoop dat dit is at je zoekt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar je voor zou kunnen kiezen is om een huisje te boeken bij Wimdu! Daar kan je eigenlijk helemaal zelf bepalen wanneer je een vakantiehuisje boekt, dus een donderdag zou prima zijn.

http://www.wimdu.be
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via www.yellohvillage.nl kun je huisjes in Zuid-Franrkijk boeken en iedere dag van de week aankomen. Maar dan heb ik het wel over huisjes op campings en ik weet of dat is wat je zoekt.