Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je op heerlijkehuisjes.nl veilig vakantiehuisjes boeken?

Ik ken de site niet en vraag me af of hij wel betrouwbaar is. Ik wil van de zomer naar Spanje met mijn gezin. Maar je hoort zoveel over timesharing daar.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wij hebben al vaak een vakantiewoning geboekt via dit soort sites. Echter nooit bij deze. Als je een (luxe) accommodatie voor alleenbewoning zoekt, kom je vaak uit op zulke sites. De site ziet er keurig uit. Ze bemiddelen in de verhuur van huizen die van particuliere eigenaren zijn. Timesharing is natuurlijk heel wat anders. Hier is het (gedeeltelijk) kopen van een accommodatie aan de orde.

Ook zijn ze aangesloten bij de SGR (stichting garantie reisgelden) Op de SGR site staan ze dan ook keurig geregistreerd.

Ik zou dit wel aandurven. Zelf probeer ik wel altijd de woning op internet te traceren. Vaak staan de eigenaren bij meerdere bemiddelingsbureaus ingeschreven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn wel weinig huisjes daar te huur (ivm belvilla/happyhome etc) maar ze zijn aangesloten bij de SGR.

Voor timesharing hoef je niet bang te zijn, dat is een hele andere constructie dan gewoon een huisje huren via zo'n site. Deze huisjes hebben gewoon een eigenaar die ze via de site wil verhuren. Net zoals Belvilla en Happyhome dus.

Lees alle tekst die je kunt vinden door onderaan te klikken op voorwaarden en verzekeringen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding