Air Arabia is een vrij jonge Marokkaanse luchtvaartmaatschappij die low-cost vluchten verzorgd, en deze vliegen ook naar Europa, en staat dus niet op de blacklist. Met de veiligheid zal het wel goed zitten. Of de comfort en service goed is, dat weet ik niet, maar dat was ook niet de vraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Air Arabia is geen Marrokaanse maatschappij! Zij komen uit Shahjeh in de Verengde arabische Emiraten. Wel hebben zij naast hun hoofdbasis op Sharjeh bases im Marokkko en Egypte

Andere antwoorden (2)

Air Arabia is veilig en betrouwbaar. Ik heb zelf meerdere keren gevlogen met dit maatschappij. Alle regels worden gehandhaafd en personeel zelf is super. Het enige wat ik heb opgemerkt zijn vertragingen. Bij de meeste vluchten die ik heb gehad waren er altijd vertragingen (30min-paar uurtjes). Maar in geval van vertragingen wordt er altijd goed gezorgd voor de reizigers. De vliegtuigen die er worden gebruikt zijn ook altijd in orde en zien er nog goed uit. Wat betreft personeel, die zijn meestal geen Nederlanders. Dus Nederlands spreken is niet altijd vanzelfsprekend. Voor de rest is air Arabia een aanrader.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alle maatschappijen die op Europa vliegen zijn veilig. De EU heeft strenge regelgeving waar airliners aan moeten voldoen. Voldoen ze hier niet aan dan raken zij hun vergunning kwijt.

Om eerlijk te wezen vlieg ik liever met de nieuwe vliegtuigen van Air Arabia dan met de oude bakken van de KLM