Op de Canarische Eilanden. Het zeewater kan wat koeler zijn, maar het is al zo warm dat dat niet zo erg is.

Verder langs de zuidkant van de Middellandse Zee. Denk aan landen als Marokko, Tunesië, Egypte en Turkije.

Toegevoegd na 6 minuten:

Voordeel van de Middellandse Zee is dat het een binnenzee is, terwijl de Atlantische Oceaan (waarin de Canarische Eilanden liggen) een oceaan is. Oceaanwater is koeler dan het water van een binnenzee.

Gaat het jou vooral om het strand, dan zit je op de Canarische Eilanden gebakken (vooral Fuerteventura staat bekend om de "eeuwige lente" en de vrijwel totale afwezigheid van regen).

Gaat het jou ook om het zwemmen in de zee, en wil je wat warmer water, dan ben je aan de Middellandse Zee beter af.

Cryofiel
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik ben eens in maart naar Ibiza geweest. Geweldig. Was nog rustig minder dan 2 uur vliegen en boven de 20 graden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ dat er al wel leuke dingen te doen zijn. Zo heb ik een automaat motor gehuurd ( mag daar met autorijbewijs) en ben ik het hele eiland over geweest. Gezellige tappas bars en kost weinig. Was erg leuk.
Egypte; nu is het er al 24 graden. Ik ga er volgende week ( januari dus) heen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Net buiten de 5 uur vliegen (het zijn er ongeveer 6) liggen ook een paar warme strand bestemmingen zoals Gambia en de Kaapverdische eilanden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gran Canaria, maar Mallorca is ook een goeie optie en heel kort vliegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Israel is een onderschat land. Hele diverse natuur in het noorden tot uitgestrekte zandwoestijn in het zuiden met daarbijbehorende schitterende kusten.
Er hangen nu overal advertenties van Corendon.nl vanaf €399 8 dagen (geen reclame!). Genoeg te zien in Israel!