Welk aanbieder op voor vakantie is het goedkoopste?

Het betreft hier de buitenland vakanties

Toegevoegd na 15 uur:
het betreft hier een vakantie naar de zon egypte, griekenland etc.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (6)

Hangt er helemaal vanaf wat je wilt doen. In het algemeen; zoek een luchtvaartmaatschappij die als thuisbasis het vliegveld heeft waar jij naartoe wilt, en boek rechtstreeks bij hun, en in plaats van een hotel zoek je een jeugdherberg of iets dergelijks bij hostels.com, of, als je nog meer van het land wilt ervaren, zoek mensen waarbij je mag logeren via bijvoorbeeld couchsurfing.org of hospitalityclub.org
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vaak kun je zelf het goedkoopste je vakantie zelf regelen. Ik boek mijn vluchten bij ryanair.com vanuit dusseldorf. Daarnaast kun je op bijvoorbeeld booking.com heel goedkoop hotels vinden en boeken. Scheelt vaak veel geld wanneer je zelf alles boekt dan dat je een reisbureau de reis laat verzorgen en via internet is het heel makkelijk te regelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je vrij bent om te reizen wanneer je zelf wil, en niet vastzit aan schoolvakanties, is het de moeite waard om ook vakantieveilingssites en hotelkamerveilingssites in de gaten te houden. Voor een mooi prijsje kun je iets leuks boeken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het buitenland is groot, jammer dat je niet iets specifieker bent.
Je kunt grote delen van Duitsland en Belgie goed, makkelijk, snel en redelijk goedkoop bereiken per trein. Gaat je voorkeur uit naar de zuidelijkere landen in Europa, of naar buiten Europa, dan zijn er vele mogelijkheden.
Er zijn vele sites die "goedkope" tickets aanbieden, er zijn vele hotels waar je redelijk goedkope hotels kunt boeken. Een jeugdherberg of een B&B zijn vaak goedkopere en zeker geen slechtere opties dan een hotel, vaak hou je daar veel leukere contacten aan over.

Een site waar je ook eens zou kunnen gaan rondsnuffelen is Elcheapo, die hebben een hele categorie Reizen.
http://www.elcheapo.nl/reizen/

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh en als je niet aan tijd gebonden bent en geen bepaalde voorkeur voor een land hebt, zou je ook op Schiphol eens kunnen kijken. Daar hebben ze een last-minute desk, waar je voor echt bodemprijzen een reisje kunt boeken, maar ja, dan moet het je dus echt niet uitmaken waar je naar toe gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ligt eraan wat je wilt doen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.qfly.nl/

Hier kun je zelf een limiet instellen wat je wil/kan betalen en heeft veel mooie aanbiedingen