Is het veilig om als vrouw alleen naar India te gaan? Om er holi te gaan vieren?

Wat me afschrikt is het feit dat indische mannen denken dat blanke/westerse vrouwen openstaan voor seks... Ik heb al ervaringen gehoord dat er soms een indier in een kont kneep of een hand waar het niet thuishoort. Als die gebeurd hoe moet ik dit aanpakken? Schreeuwen? een tik geven? schuld aanpraten? negeren?
Verder is er ook het gestaar. Ze staren veel. Mensen zeggen me dat blanken soms als een bezienswaardigheid worden gezien. Ik ben dan ook 172 cm groot dat voor een indische vrouw heel groot is :) hoe val ik zo min mogelijk op?
(ik weet ondertussen dat ik me conservatief moet kleden. Ik dacht aan een t shirt of blouse met mouwen en een broek tot over de knie)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Allemaal onzin in india komen heelveel toeristen en ik ben er zelf ook geweest maar wat jij daar allemaal vertel heb ik niet meegemaakt. Het land en de gewoonte zijn daar anders en overal waar je komt is het druk druk en nog eens druk.
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
De mannen en vrouwen daar moeten dagelijks hard werken en als jij je gewoon opstelt is er niets aan de hand. ik heb genoeg vrouwen alleen zien reizen daar.
ronron1212
11 jaar geleden
Mijn vrouw is daar jaren alleen naar toegegaan en heeft nooit last gehad.
ronron1212
11 jaar geleden
incredible india dat klopt helemaal tukker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben vaker met m'n zus in India geweest en hebben een sari en een punjabi gekocht en vaak gedragen. Dit kon men vaker waarderen en nooit last gehad.