Ik wil volgende week op vakantie. Welk land moet ik gaan voor de grootste zonkans/hoogste temperatuur?

Ik zou graag volgende week op vakantie willen naar een zonnig land. Het moet echter wel binnen europa zijn aangezien ik dan kan vliegen op koste van de zaak. Welk land/plek heb ik de meeste zonkans? Ik dacht zelf eerst aan de canarische eilanden maar volgens mij kan dat ook vies tegen vallen. (stormen/regenen)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Aantal zonuren in Europa (Zuid-Oost)

http://www.zonuren.nl/europa-(z).html

Zoals je ziet komen toch de Canarische Eilanden
en Algarve, Portugal
met de gemiddelden het beste naar voren.

Maar het kan overal tegen vallen.
Ik was vorige week in Marokko:
Koud, nat, sneeuw in het Atlasgebergte.
Dat had niemand verwacht, ook de bevolking daar niet.

Dus garantie krijg je niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens de statistieken is dat: Cyprus

http://www.zonuren.nl/europa-(z).html