wat is de gemiddelde leeftijd in Albufeira (portugal)?

Ik wil met mijn 2 vrienden (alledrie 18) op vakantie naar Albufeira. Ik hoorde dat de gemiddelde leeftijd daar ongeveer 23 is, is dit ook zo? Wij willen daar wel op vakantie maar we zouden graag willen weten of we daar wel 'bij passen' als de gemiddelde leeftijd daar echt zo is. Wij gaan op een uitgaanvakantie voor het geval dit nog niet duidelijk was.

Toegevoegd na 10 uur:
We gaan rond juli/augustus op vakantie

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
5.9K

Antwoorden (2)

Het ligt er een beetje aan wanneer je gaat. Ik ben 2 jaar geleden op examenreis geweest naar Albufeira en ik heb alleen maar mensen van 17/18/19 gezien, op de Engelsen na. De Engelsen waren inderdaad wat ouder, die waren een jaar of 23. Ik was toen 18 en ik moet zeggen dat ik me prima vermaakt heb.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor jouw ultieme zomervakantie moet je in Albufeira zijn! Overdag genieten op de brede zandstranden in het oude of in het nieuwe gedeelte van Albufeira, een hapje en een drankje doen in één van de leuke, kleine straatjes in het oude centrum en ’s avonds helemaal uit je dak op de Strip. Het kan allemaal. Het kleine vissersdorpje Albufeira is uitgegroeid tot één van de populairste vakantiebestemmingen voor jongeren tussen 18 en 25 jaar.. Dit komt door de perfecte balans tussen lekker weer, een prachtige omgeving en de uitgaansgelegenheden waar je kunt doorfeesten tot in de vroege uurtjes. Albufeira staat garant voor een onvergetelijke vakantie!