In diverse bronnen las ik dat de zomertijd in Engeland net als bij ons op 28 oktober 2012 eindigt.
Aangezien het in de UK altijd een uur vroeger is, zullen we eind oktober ook niet gelijklopen met de UK.

Toegevoegd na 10 uur:
Ik moet hier toch nog iets aan toevoegen. Wij zetten de klok op 28 oktober om 2 uur (in de UK is het dan pas 1 uur in de nacht) terug naar 1 uur. Dus lopen we toch op dat tijdstip een uur gelijk met de UK, totdat zij een uur later de klok terugzetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jazeker maar wel een maand later dan bij ons.

Toegevoegd na 52 seconden:
Met andere woorden hebben wij één maand dezelfde tijd.

Toegevoegd na 21 uur:
Sorry voor de foute informatie maar ik wist niet dat dit aangepast was.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus het gaat dit weekend nog niet in, in Engeland.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus als het hier dan 12:00 uur is, is het in Engeland dus ook 12:00 uur.