In welke landen (op max. 6 uur vliegafstand) is het in november nog 25 graden en meer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het voldoet niet aan je eis qua vluchtduur maar ben zelf ook op zoek naar een reis in november en kwam het volgende tegen.
Dominicaanse Republiek is wel verder vliegen (ca. 9 uur) maar echt heel erg goedkoop bij Arke.nl
En dan ook nog veel hotels met all inclusive (vanaf €649). http://www.arke.nl/verre-reizen/dominicaanse-republiek/resultaten.aspx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na het reisbureau gaan en daar informatie vragen. Die weten het meestal gelijk en krijg je gelijk Info over zaken wat daar spelen zoals oorlog, inentingen,criminaliteit,kosten etc etc

Antwoorden (4)

Een optie zou kunnen zijn Kaapverdië (of Kaapverdische eilanden), een eilandengroep voor de westkust van Afrika. Het is zes uurtjes vliegen en de gemiddelde temperatuur in november op de Kaapverdische eilanden is 28 graden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zijn de volgende landen
- Kaapverdische Eilanden (ca. 6-7 uur)
- Dubai (ca. 6-7 uur)
- Israel/Eilat (ong. 6 uur)
- Egypte (ca. 5 uur)
- Gambia (ca. 6 uur)

Ik ben nl. zelf ook op zoek naar een vakantie en kwam bij deze landen uit. Moet zeggen dat Kaapverdische Eilanden niet duur zijn! Lijkt mij wel een interessante bestemming, het toerisme is nog erg in opkomst.
Ook Gambia is niet zo duur.

PS. vluchttijden kunnen afwijken, afhankelijk van luchtvaartmaatschappijen e.d.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga met regelmaat naar Gran Canaria en dan is het in het zuidelijk deel (bijna) altijd mooi en warm weer. ook in hartje winter. wel erg toeristisch, maar er zijn ook rustige plekjes schitterend breed strand met duinen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals gezegd: Canarische eilanden doen het altijd goed ;)
Marokko,Algerije,Libie,Egypte,Griekenland,Turkije,Cyprus,Malta,Syrie,Libanon,Israel,Jordanie,Georgie,azerbaijan, en Ar

Toegevoegd na 30 seconden:
menie