Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er hier ook mensen die een "craving" hebben (gehad) om een bepaalde plek te bezoeken ? En hoe ging je daar mee om ?

Echt een onweerstaanbaar verlangen naar die plek / stad / land / plaats. Zelf had ik dat destijds met West- Berlijn . Ik kon niet wachten, moest gaan . Het deed pijn om het uit te stellen.
Toen ik er was geweest bleef het brandende verlangen om terug te gaan bestaan.

Na het afbreken van de muur echter was het over...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
934

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik moest naar Puna, India... Toen ik de ashram van Bhagwan binnenstapte kwam ik voor het eerst van mijn leven THUIS...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Thanx
Misschien heb je er een onbewuste ervaring liggen vanuit een vorig leven. Je verbondenheid komt wellicht voort uit het feit dat je je daar onvrij gevoelt hebt, nergens heen kon.

Na het vallen van de muur heb je het 'vrijheidsgevoel' ervaren waardoor de drang om terug te gaan is verdampt.
Het is maar een 'vertaling'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hey bedankt voor je reaktie . Ik heb hier vaker over nagedacht. Het vreemde is dat ik er niet meer "bij" kan komen, bij dat gevoel , omdat die grens door de stad er niet meer is . Maar misschien wel beter zo ...
Ik heb het met Antarctica, kan niet wachten om er naar toe te gaan, kan het alleen niet bekostigen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het met Italië en dan vooral met Florence, alsof ik daar ooit gewoond heb ofzo. Heel vreemd, maar mooi.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding