Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Misschien een vreemde vraag, maar ik wil iemand een open vliegticket cadeau doen die hij of zij kan inwisselen voor een zelf uitgezochte bestemming?

Ook een zelf te bepalen tijd, wel binnen een redelijk termijn natuurlijk !!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
6.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Helemaal geen rare vraag hoor!
Een hele leuke zelfs.

Ik ga voor het gemak ervan uit dat de gelukkige vanuit Nederland vertrekt.

De makkelijkste oplossing is niet een vliegticket kopen of een cadeaubon bij een reisbureau, want de kosten voor het inwisselen zijn behoorlijk, maar een cadeaubon bij een vliegmaatschappij van je keuze.
Kijk maar even welke maatschappijen hebben bestemmingen vanuit Nederland die deze persoon leuk zou kunnen vinden, en koop daar een cadeaubon.

Ik weet dat in ieder geval Ryanair (low cost) en KLM (duurder, maar met veel meer bestemmingen en luchthavens van vertrekt) cadeaubonnen hebben, en hiermee kan je kiezen uit heel wat bestemmingen.


Veel succes met je cadeau, en veel plezier voor de gelukkige toegewenst!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

'Dat kan bv via World Ticket center. Maar persoonlijk zou ik dat niet doen. Je moet daar je cadeau boeken en dat kan veel duurder uitvallen, dan bij low kost maatschapijen. Wat je zou kunnen doen is zelf een bon maken, beetje creatief met een bedrag te besteden erbij. Dan ben je niet afhankelijk van een iemand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding