Verkeerde "advanced passenger info" bij british airways. wat nu?

Bij British Airways heb ik zojuist na het online inchecken bij het opgeven van de "advanced passenger info" per ongeluk de informatie van mij bij een vriend gezet en andersom.
Ik kan ze volgens mij niet meer bereiken rond dit tijdstip en weet niet wat te doen. Mijn vlucht vertrekt morgen middag. Heb ik een probleem?

Weet jij het antwoord?

/2500

Hangt er van af wat voor soort informatie het is. Ik verwacht geen problemen als jullie samen die vlucht maken en samen inchecken. Bij het inchecken kan je BA nog altijd op de hoogte stellen van de gemaakte fout.

BA is geen low cost carrier, dus waarschijnlijk doen ze niet zo moeilijk. Maar ik raad je aan om voor de zekerheid morgenochtend met BA te bellen op 020 3469559 Dit kan vanaf 09.00 uur

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100