hoe kun je goedkoop, en veilig reizen?

mijn vriendin is verhuist, woont nu 75km verder,
ik kan me niet elke keer een treinkaartje veroorloven,
mijn ouders willen mij ook niet wegbrengen,
hoe kan ik in dit geval het beste naar haar toe gaan?

- uitmaken is geen optie,
- haar laten komen,, zelfde probleem.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Is een voordeelurenkaart geen optie? Eenmaal aanschaffen, en dan heb je 40% korting.

40% korting in de voordeeluren

* Van maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur ’s morgens;
* Tijdens het weekend de hele dag;
* In de maanden juli en augustus de hele dag;

Toegevoegd na 1 minuut:
De voordeeluren kaart kost 55 euro en is een jaar geldig. Het abonnementsgeld heb je zo weer terugverdiend.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan moet ik nog steeds 60% betalen,
wat ik al niet snel bij elkaar heb,
dus het eerste kaartje word extra duur?
ik zal in overweging nemen,,
Kimath
13 jaar geleden
Ja, je moet nog steeds betalen, maar als je vaker reist heb je het geld er wel zo uit. Verder weet ik het ook niet echt, mogelijk dat een bus goedkoper is? Maar dan ben je wel lang onderweg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook al gaat het me eerste reis veel kosten, scheelt wel ^^
bedankt voor de link ook

Andere antwoorden (9)

Ik pieker me suf; want deze vraag spreekt me best aan.
"Uitmaken is geen optie" schrijf je; het is dus heel serieus en je hebt er veel voor over.

- Geen optie voor je vriendin, maar misschien voor jou is liften.
- Werktijden zijn tegenwoordig wat soepeler te regelen. Eens in de maand allebei een vrijdag en maandag vrij, en dan wat langer gaan. en wat minder vaak?
- Ken je geen mensen in je dorp of stad, die die kant op moeten? Gewoon meerijden dus? Evt. via een advertentie?
- Zijn er nog mogelijkheden voor een bijbaantje? Wat geld kan hier een oplossing zijn.

Ik hoop voor je dat er nog veel andere antwoorden komen, met mogelijke oplossingen!
Veel succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uitmaken geen optie:
anders krijg je dat weer als antwoord, en dat zoek ik helemaal niet,
bedankt voor je antwoord ^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan.
Werken jullie allebei, of leren jullie nog?
Kimath
13 jaar geleden
mooie suggesties :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
allebei nog scholieren, aangezien ik hard aan het studeren ben laat het weinig tijd over voor een baantje,
75 km fietsen is in een dag te doen als je een beetje traint. In de vakanties en lange weekenden heen en weer fietsen zou kunnen. Hou de acties van het Kruidvat in de gaten. Die hebben vaak goedkope treinkaartjes in de aanbieding. Als je echt wilt dan gaat het wel lukken. Ik weet niet hoe oud je bent maar extra werken bij een eventuele bijbaan zou misschien helpen. Als je ouders zien hoe serieus jij bent zullen zij je misschien in de toekomst af en toe brengen....Liefd op afstand kan heel mooi zijn, dus hou vol!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jullie kunnen ook halverwege afspreken. dan is het maar 37,5 km fietsen of treinen per persoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de kans dat je elkaar dan misloopt is groter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt toch een mobieltje, ik vind het een leuk idee +1
Brommer kopen/lenen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Langs de weg gaan staan met de duim omhoog. Liften dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met beide ouders deal sluiten. Het ene weekend ga jij naar haar toe en fungeren je ouders als taxi en het andere werken komt je vriendin bij jou, fungeren haar ouders als taxi.

Of bij supermarkten of huis-aan-huis krant een oproep plaatsen dat je vervoer zoekt. In ruil voor het wassen van de auto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
liften, fiets huren of aan familie die een auto heeft vragen of ze je willen brengen of...... lopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga er van uit dat je van het mannelijk geslacht bent. Dan is het bijna vergeten liften misschien een oplossing. Je gaat langs de kant van de weg staan met een bordje met daarop je bestemming. Doe dit niet langs de snelweg, dan wordt het een dure grap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar zou je dan mogen liften?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat werdgisteren tijdens Blik op de weg uit de doeken gedaan, ik was er niet met mijn gedachten bij,dus precies weet ik het niet. Ik dacht wel op de opritten. Misschien is het een idee om het terug te kijken op uitzending gemist?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij benzine pompen is een optie
Helemaal mee eens met biobitch , voor een paar van die dure trein kaartjes heb je al een hele mooie scooter , daar mee ben je ook nog eens een stuk vrijer om te gaan staan waar je wilt .
Of als je een rijbewijs hebt een leuk autootje van 750 euri en al je daar een jaar mee kunt tuffen heb je hem eral weer uit + die dure trein kaartjes!