Weet iemand misschien vanaf welke plaats in Engeland je een bootexcursie kunt nemen om the Maunsell forts te kunnen bezichtigen+de prijs?

Omdat ik in september voor een paar dagen naar de UK wilt gaan, ben ik erg gefascineerd van de Maunsell forts, en vraag ik me af of je een excursie kan nemen, of dat je zelf iemand met een boot moet vinden om je daar heen te brengen.En vanaf welke kustplaats je op de boot moet stappen en nabij gelegen hotels of Bed&Breakfast.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Getting There: The sea forts are only reachable by boat. Ask around in Shoeburyness for a sailor.

Dus, het is alleen bereikbaar per boot en je zult in shoeburyness een schipper moeten vragen om er heen te varen. Afhankelijk van de schipper zal daar een prijs worden afgesproken.

Zie link
En zie link van shoeburyness

Toegevoegd na 4 minuten:
Beter gezegd; vraag in shoeburyness aan mensen bij welke schipper je moet zijn ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een company die dit doet is Bayblast maar die hebben al enige tijd geen link meer, nogal mysterieus !
Ze werken vanuit Whitstable en Herne Bay.
Anders vraagt u maar aan mensen die een Thames trip per schip organiseren , die weten wel hoe en waar.

De prijs, geen idee meer.