Welke voordelige parkeerplaats met shuttle service ligt het gunstigst komend vanuit de richting Amersfoort?

Over een paar weken ga ik met wat vrienden op vakantie.
Omdat één van ons eerder terug moet en op een niet OV-vriendelijk tijdstip landt gaan we met de auto naar Schiphol.

Ik weet dat er verschillende parkeerbedrijven zijn waar je naar toe kunt rijden, je auto parkeren en dan wordt je met een shuttle-service naar Schiphol gebracht en bij terugkomst staat de shuttle weer klaar om je naar je auto te rijden.

Nu is mijn vraag welke van die bedrijven het meest gunstig ligt tov Amersfoort.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leef je uit.
http://www.schiphol.nl/Reizigers/VanNaarSchiphol/Routeplanner.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je twee weken of meer gaat, geldt het volgende: Goedkoper is om met de auto naar Hoofddorp te gaan en vanaf daar met de Haarlemse taxi naar Schiphol en vice versa. Kosten 2x €25.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En waar zet je hem in Hoofddorp neer dan?
Cryofiel
11 jaar geleden
Waarom parkeer je niet op het langparkeerterrein?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Cryo: 2 redenenen
1) Lang parkeren op Schiphol zelf is zeker 30 Euro duurder dan die park2fly-opties.
2) Bij die andere bedrijven laat je je autosleutel daar ook achter, met andere woorden: geen kans dat de persoon die eerder teruggaat vergeet de sleutel van de eigenaar van de auto mee te vragen.
Cryofiel
11 jaar geleden
Goede uitleg - dank daarvoor, ik zal me dan toch eens verdiepen in die alternatieven. Ik ga deze vraag dus maar eens volgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat ik zelf al een link gevonden heb:
http://www.keurmerkschipholparkeren.nl/Leden/ Nu alleen nog even van alle parkeer-mogelijkheden apart bekijken waar ze precies liggen tov Amersfoort-Schiphol
Cryofiel
11 jaar geleden
Misschien kun je zoeken op Park Sleep Fly. Diverse hotels bieden aan dat je de avond vantevoren daar parkeert, vervolgens daar slaapt, en de volgende ochtend met hun shuttlebus naar Schiphol wordt gebracht. Bel zo'n hotel eens op en vraag wat een Park Sleep Fly zonder de overnachting zou kosten.
Cryofiel
11 jaar geleden
Een Park Sleepless Fly dus...     ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou ook een idee zijn.
Met 5 man een avond ervoor al arriveren, er overnachten om vervolgens rond 17.00 op Schiphol afgeleverd te worden zie ik ook niet zo zitten :)

Antwoorden (1)

Dit lijkt mij een aardig overzicht