Nederlandse reizigers dienen over een geldig visum te beschikken, wanneer ze naar Vietnam reizen. Een single-entry visum met geldigheid van 1 maand bij de Vietnamese ambassade in Den Haag kost €77 per persoon (optie 1). Controleer vooraf altijd de website voor de actuele prijzen, want die veranderen jaarlijks. Wanneer je over land vanuit een van de buurlanden naar Vietnam reist, dien je altijd vooraf een visum aan te vragen. Ook speciale visa haal je persoonlijk af bij de Vietnamese ambassade.
8 jaar geleden
tham
8 jaar geleden
Wanneer je over land Vietnam binnenkomt moet je ook een re-entry visum hebben van het land waar je vandaan komt als je daar ook weer naar terug gaat.
Ja, voor Vietnam heb je als Nederlander een visum nodig.
Die kan je aanvragen bij de Vietnamese ambassade, laten regelen door een commercieel bureau zoals b.v. de visumcentrale, of je kan een auhtorisatiebrief aanvragen waarmee je op een luchthaven in Vietnam een visum kan ophalen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een visum voor Vietnam is verplicht. Er zijn twee manieren om een visum aan te vragen: 1) voor vertrek van de Vietnamese Ambassade, of 2) bij aankomst ("on arrival") op de luchthaven in Vietnam.