Een postzegel met nummer "1" (50 cent)

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.postnl.nl/zakelijk/klantenservice/tarieven2012/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraag stelt het niet, maar aan de categorie te zien is het een ansichtkaart van het ene naar het andere Europese land. Dan was het twee postzegels (dacht ik).
rose
11 jaar geleden
En dat hangt dan nog af van het gewicht van de kaart, meen ik.
Een ansicht heef maar een beperkte ruimte om een boodschap op te schrijven, aangezien na het plakken der frankerzegel en het adresseren niet veel plaats overhoudt, zou ik me beperken tot het allernoodzakelijkste zoals ; Prachtig hier, tot over een mand.
En dan nog uiteraard je naam.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL. Mooi antwoord :) +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Grappig, en gewoon een goed antwoord +
rose
11 jaar geleden
Van mij een plusje, Mool!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank jullie voor de plusjes! En ook de (uiteraard ) anonieme minnaars, dat jullie mijn antwoord tot je hebt genomen en te licht bevonden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Humor! +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor! plus!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, leuk hoor Moolkees! +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is gewoon een heel goed antwoord op de vraag:
"hoeveel?".
Ik dacht ook aan tekst, maar je bent me voor: +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Humor? Gewoon een degelijk antwoord :D