waar kan ik overnachten met mijn caavan

Ik wil graag gratis overnachten met mijn caravan waar kan dat

Toegevoegd na 1 minuut:
In nederland en let niet op spelling a.u.b

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
met je cavaan, caravaan of caravan;)? just kidding.

Het beste antwoord

Op de vrachtwagenparkeerplaats, alhoewel vrachtwagenchauffeurs het je niet in dank af zullen nemen dat je een (grote) parkeerplaats inpikt en ga ook zeker niet naast een vrachtauto met koelinstallatie staan, want dan doe je geen oog dicht!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk dat ik dit kan probeeren

Andere antwoorden (2)

Mss bij familie of kennissen. We hebben ooit een rondrit gemaakt met paard en wagen en s nachts gevraagd om bij een boer in het weiland te slapen met een tentje. Bij de meesten mocht dat gewoon op de bonnefooi en soms kregen we nog een maaltrijd toe. Dus het platteland op en gastvrije mensen zoeken.................
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gratis kan bijna nergens.

Nederland heeft wel camperplaatsen, maar die zijn bedoeld voor (zelfvoorzienende) campers.
Vaak betaal je daar wel een paar euro overnachtingskosten.

Soms kun je bij sportvelden gratis staan, zoals hier:
In Hoogeveen word bij sportvelden altijd wel gedoogd als je daar een nachtje staat met een camper. Maar aan de terpweg bij sportcentrum Het Noord mag je 3x24 uur staan.
http://www.campingcar.nl/Aire%20de%20camper/Netherlands/holland.html

Een tijdslimiet is er altijd, ook op gratis camperplaatsen.

Hier kun je zoeken naar plekken.
http://www.camperclubnederland.nl/joomla/index.php?option=com_sobi2&Itemid=60&lang=nl

In het buitenland, Duitsland en Belgie is het veel makkelijker: daar mag je meestal gewoon op een parkeerplaats overnachten. Met een camper. Met een caravan misschien niet.
In Nederland hangt het af van de plaatselijke verordeningen.