Is er een website waar van heel veel landen de mooie plekjes en bezienswaardigheden op staan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Neem eens een kijkje op de website van reisjournalist Corno van den Berg.

http://www.droomplekken.nl/droomplekken.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De site van de beste reisboeken uitgever geeft heel veel landen informatie.

Ook een leuke graadmeter is de werelderfgoedlijst van unesco
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, je kan onder andere kijken naar de link in de bron hieronder. Dat is erfgoed van grote culturele waarden. Zoals stadsgezichten, landschappen en gebouwen.