Ik wil graag een gastgezin in japan zonder via mijn school,want zoals de meeste het weten het moet altijd via een school dus weet iemand iets/site?

Dus weet iemand een goede site waar je je kan aanmelden en dat je dan mischien met iemand kan afspreken enzo? Als iemand het weet dan ben ik je eeuwig dankbaar want het probleem is ik zit niet meer op een school ben al 17 en ben n meisje daarom wou ik het perse zonder via school ect. het moet zegmaar dat ik alles zelf doe zou wel leuk zijn als iemand je een rondlijding geeft en je een thuis-gevoel geeft :') en nog iets..weet iemand hoeveel het kost? en hoelang je daar mag blijven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pas wel HEEL goed op, als je dit niet via een betrouwbare organisatie doet kunnen de gevolgen levensgroot dan wel levensgevaarlijk zijn! Waarom zit je niet op school?

Het beste antwoord

Eerst dacht ik aan au pair maar toen kwam ik dit tegen:

Au pair programma in Japan
Er is geen au pair programma in Japan maar burgers van enige landen mogen een vakantie werk visum aanvragen. Wie zo'n visum heeft mag geen vaste aanstelling van onbeperkte duur hebben maar mag tijdelijk als een au pair voor een gast gezin werken.

Maar wat je zou kunnen doen is deze site even lezen.

http://www.findaupair.com/search_family/search_family_results.asp?fam_res=Japan

Er zijn gezinnen die een au pair/ nanny zoeken, Ondertussen heb je dan je visum en mag je daar dan kort verblijven. Ik zou wel naar Tokyo gaan omdat de jeugd daar heel graag engels wil spreken. Al iets buiten Tokyo spreekt men niet of nauwelijks engels. En dan nog steeds alleen maar de jongeren. Hoop dat je er wat aan hebt. Als je meer info wilt pm me maar. Ik zat een poosje bij een gezin in Saporro ( ski gebied) en in de zomer heel mooi en bekend om natuur en heetwaterbronnen.
Daar zat ik bij mensen die 3 kinderen hadden en de vader was 1 vd wereldkampioenen kajakken.

Super ervaring ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat aardig van je dat je dit met mij deelt!
Ik voel me zo blij nu! Maar met au pair of nanny bedoel je iemand die ze graag thuis willen? want wat betekent het eigenlijk?
Ja stiekem ben ik SUPPER nieuwsgierig naar je verhaal geworden :') Ik zal de site bezoeken.<3 echt hartelijk bedankt je bent n lief mens!

Andere antwoorden (1)

Ik heb een site gevonden waarbij je een formuliet moet invullen en aan de hand van dat ingevulde formulier gaan ze voor je opzoek naar een gastgezin wat bij je past.
Site is alleen wel engels...
Hoop dat je er wat aan hebt! Succes