Hoe krijg je achteraf je miles bij lufthansa?

Ik heb de instapkaarten bewaard maar kan het niet vinden op hun website. Ik heb me wel al aangemeld voor hun miles company..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
2.1K

Het beste antwoord

Is gewoon te vinden op hun website hoor.
Hieronder de directe link.

Succes
http://www.miles-and-more.com/online/portal/mam/nl/account/public_information?nodeid=2549328&l=en&cid=1000327

ps: is dat de reden dat je zo'n omweg naar huis genomen hebt, komend vanaf Korea?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha, nee niet daarom. Andere mensen hebben mijn ticket geboekt. Omdat we meerdere bestemmeningen hebben gehad hebben ze er 1 ticket van gemaakt hierdoor werd het goedkoper alleen was het nu echt een bizar lange terug reis..

Andere antwoorden (1)

Je kan ze gewoon via hun website (http://www.miles-and-more.com/online/portal/mam/us/account/public_information?nodeid=2549328&l=en&cid=1000390) toe laten voegen.

Echter, makkelijker is het o min het vervolg je kaartnummer te geven bij het boeken en/of inchecken. Dan worden de miles meteen op je kaart bijgeschreven