Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het beste winkelcentrum ik Bangkok met electronica winkels?

Een goed winkelcentrum in Bangkok met goede electrona's shops?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zou gaan voor het MBK Shopping Centre.
(Mah Boon Krong)

http://www.travelfish.org/blogs/thailand/2011/06/23/electronics-shopping-at-mbk/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor elektronica ben je in Bankok niet echt op het juiste adres, de elektronica is vaak in prijs vergelijkbaar met wat wij betalen en dan is er de garantie-issue.

Daarvoor zou je beter naar Hong Kong of naar een grote stad in china kunnen gaan.
DAAR hebben ze producten waar ze in Nederland nog nooit van gehoord hebben.

Als ik je vertel dat als merk in Bangkok PHILIPS en het biermerk Heineken erg bekend zijn, dan is dat denk ik niet waar je op hoopt.

Ik ben heel Thailand door geweest maar het enige interessante wat ze aan elektronica hadden wat in Nederland niet of slecht te krijgen was waren spaarlampen van 85 en 125 Watt (!!!) voor enige honderden Baht per stuk.
Daar heb ik dus drie van meegenomen en die geven een bom licht (zowel warm white als cool white) en waren bij electicien-achtige winkels te koop, niet in de supermarkten.

Misschien heb je hier wat aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding