Waar vind ik in Zuid-Duitsland een goedkoop hotel om 1 nacht te overnachten?

Op doorreis naar Italië willen we een nacht overnachten, in de buurt van Freiburg. We zijn met z'n vijven. Wie weet een goedkoop hotel (bij voorkeur met ontbijtje) in de buurt van de snelweg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.3K
Ritsuka
11 jaar geleden
Kijk op www.booking.com

Het beste antwoord

Beste info vind je op de Duitse Website Links & Rechts der Autobahn.

Realiseer je dat als je voor Formule 1 kiest dat deze zijn te vinden op industrieterreinen en vrij spartaans zijn en vaak wat achterstallig onderhoud
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooie site, heel informatief. Uiteindelijk hebben we iets gevonden via b&b europa (http://www.bedandbreakfast.eu/bed-and-breakfast-nl/)

Andere antwoorden (2)

Wat is goedkoopt?

Hier vind je een hele lijst hotels in de buurt van Freiburg.
Je moet zelf even opnieuw de datum invullen en het aantal kamers.
Want wat je ziet is op basis van 1 persoon en dat is schandalig veel duurder.

http://www.hotel.info/Search?cpn=49&hs_destination=Freiburg%20im%20Breisgau%2C%20Duitsland&cpnll=371&hs_circum=uit&hs_f_locationnr=33597&lng=NL&hs_arrival=27-7-2012&hs_departure=28-7-2012&hs_rooms=3&h_persons_total=1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zijn er wel een aantal, Formule 1, one hotel is opzich wel goed. Niet duur en redelijk compleet.