Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet ik voor het annuleren van een vlucht bij Ryanair de boarding cards hebben ( ingecheckt zijn ) of is dat niet nodig, en kan dit zonder inchecken?

Ik heb mijn vlucht voor Ryanair nog niet ingecheckt. Maar ik wil mijn vlucht annuleren vanwege omstandigheden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
946

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, níét inchecken, als je niet wilt gaan vliegen!
Zet je in verbinding met Ryanair, en kijk, of je überhaupt kunt annuleren : ik vermoed, dat je goedkoper uitbent door je ticket om te laten zetten naar een andere datum.
Je zult, hoe dan ook, een gedeelte van je ticketprijs kwijt zijn, als je je ticket terug wilt geven. Hóéveel hangt van de maatschappij af, dus in dit geval van Ryanair, als je rechtstreeks bij hen geboekt hebt. Als je via het internet (vliegtickets,vliegwinkel, cheaptickets oid. ) hebt geboekt, moet je via hen proberen er zo goed mogelijk uit te komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De omboekkosten zijn bij Ryanair vaak hoger dan het boeken van een nieuwe ticket. Dus pech gehad en gewoon je verlies nemen. Annuleren is niet nodig. Waarom zou je hun dure servicenummer gaan bellen?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding