Kan/moet je een parkeerplaats reserveren op Weeze Airport?

De ene zegt dat je niet kan reserveren en de ander zegt dat je MOET reserveren? Iemand die hier meer van weet?

Toegevoegd na 7 minuten:
En wat zijn de kosten hiervan? Antwoord met bron zou handig zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.9K

Antwoorden (3)

Je kan geen parkeerplaats reserveren daar. Maar dat hoeft ook niet. Ze hebben een enorm parkeerterrein ter grootte van een paar voetbalvelden. Plaats genoeg, ook in het hoogseizoen.
escape
11 jaar geleden
Je hoeft niet te reserveren. Waarschijnlijk heb je op de commerciele website van een "particulier initiatief" zitten kijken. Kwam ik eerst ook terecht. Bijgaande link is van de luchthaven zelf en geeft je de gevraagde info.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de website van het vliegveld staat vermeld dat je beter een parkeerplaats van tevoren kunnen reserveren. Dan ben je goedkoper uit en het voorkomt een hoop stress(zoeken of er nog wel plek is, hoe werkt betalen enz.). Bovendien lees ik dat parkeren, als je dus van tevoren reserveert, goedkoper is.
Het MOET dus niet, maar het wordt aangeraden om vooraf een parkeerplaats te reserveren. Je kunt via de website reserveren.
Zie de link.
Tip: als je geen Duits spreekt schakel dan de vertaler in (google: http://translate.google.nl/?hl=nl&tab=wT#de|nl|
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze site is voor grote vliegvelden als Frankfurt en Munchen. Voor Weeze geldt deze informatie niet. Daar kun je inderdaad niet reserveren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Parken und Fliegen is dus zo'n commerciele website. Is ook een optie voor Weeze. Scheelt een kleine bedrag per dag.