mag je dieetpillen in je koffer hebben op het vliegtuig??? (appelazijn bv.)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
3K
Ritsuka
11 jaar geleden
ligt er totaal aan wat voor pillen dat zijn denk ik, maar wat voor iets bedoel je?
meer een soort multivitamines, of echt iets op recept?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik bedoel appelazijn ik heb dat gewoon in het kruidvat gekocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1 of 2 potjes wat denk je??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in 1 potje zitten 85 pilletjes
Ritsuka
11 jaar geleden
en waar gaat de reis naartoe? in sommige landen zijn ze heel streng, andere minder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
naar Amerika.

Antwoorden (1)

Als deze pillen niet op de lijst van opiaten/ verdovende middelen, dan mag je die gewoon meenemen. Security officiers zullen je wel vragen wat het is en als het zonder recept te krijgen is modifast of hoe heet het.. dan is het helemaal geen probleem. Ze kunnen vragen stellen maar dat doen ze vaker ( zonvol of zinloos) ;)

Toegevoegd na 17 seconden:
zin. niet zon...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oei, dan maar niet want ik wil liever niet dat de rest die met mij op vakantie gaat hier iets van weet :s maar ik dacht dat dit alleen het geval was bij je handbagage.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als jij incheckt zal de stewardess niet vragen of ze in je koffer mag kijken. het explosieven/ drugs hondje zal langs koffers lopen en ruiken. Reageert niet op dieetpillen. En als dat toch het geval is dan zullen ze je apart meevragen en daar vragen over stellen. Ik ken geen enkel geval waarbij dieetpillen niet in de koffer mochten worden vervoerd.. En al helemaal als je ze gewoon hier in de drogist hebt gekocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok gelukkig dus ik kan ze gewoon meeneme in mijn koffer in hun verpakking? heel erg bedankt!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en ik heb ze gewoon in het kruidvat gekocht
Ritsuka
11 jaar geleden
de rest mag niet weten dat je afslankpillen bij je hebt? waarom is dit zo?
schaam je je ervoor? of ben je eigenlijk al heel dun en wil je stiekem nog meer afvallen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik las je vraag over amerika en kon er niet op antwoorden. Dus maar even hier. Amerika zijn ze wel streng met alles maar je kan daar in de drugstores zelfs pillen kopen die hier alleen op recept te krijgen zijn. Ze hebben daar meer op dieetpillen gebied dus de kasn dat ze jouw pillen niet toe zouden laten is heeel erg klein. Ik kom ongeveer 30 keer per jaar in amerika en heb nog geen 1 keer mn koffer open moeten maken. ( die is allang gecheckt door de hondjes op oa fruit en drugs) voordat hij op de band komt.. Dus maak je niet zoveel zorgen. het mag!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het 2 de maar het is echt belangrijk voor me!! dus aub help me
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok heel erg bedankt!!!!!!!!!