Bestaat er een website waar men treinen of vluchten kan zoeken zonder specifieke bestemming?

Ik wil er soms even tussenuit, maar kan als freelancer niet altijd lang op voorhand boeken.
Mij maakt het dan niet zoveel uit waar ik naartoe trein of vlieg, dus het zou leuk zijn mocht ik een app of website vinden waar ik gewoon mijn vertrekstation en -datum kan ingeven en dan kan zien wat er nog te boeken valt aan redelijke prijs. Ik betaal niet graag commissie zoals bij die apps die goedkope vluchten zoeken, maar als t niet anders kan, oké.
Omnio ken ik maar daar moet je ook je bestemming ingeven.

11 maanden geleden
in: Onderweg
1.1K
tinus1969
11 maanden geleden
Je kunt zo’n app gebruiken om goedkope bestemmingen te zoeken en daarna buiten de app om boeken?

Geef als eerste antwoord