Hoe kan ik mijn blog (van blogger.com) laten afdrukken in een album ?

Ik zou graag net zoals bij Hema, Pixmania een album willen laten maken. Zie geen enkele mogelijkheid op de site om dat te kunnen instellen. Kan het wel of niet ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Alle foto's in blogger worden in een Picasa-album bijgehouden.
Wellicht kun je in Picasa dan er een soort album van maken maar je zult toch dan toch foto;s in Picasa moeten maken met de juiste verhoudingen voor een album bij d3 winkel, en die foto dan met de software van de winkel in een album van die winkel plaatsen.