Kan iemand nagaan wat een flesChristian Dior J'adore EDP 100 ml taxfree op Schiphol kost?

ik bedoel Christian Dior J'adore EDt )eau de toilette)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.1K

Het beste antwoord

Goedemiddag,

De Chr. Dior - J'Adore Eau de Parfum 100 ml. spray is aanwezig/voorradig en de prijs is € 94,00.

Met vriendelijke groet,
Kappé Schiphol B.V.

Marion Schaar

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: jan [mailto:xxxxx@hotmail.com]
Verzonden: vrijdag 29 juni 2012 11:58
Aan: Receptie
Onderwerp: Vraag over See Buy Fly (Parfum & cosmetica) via Schiphol.nl

De volgende vraag is gesteld vanaf de website:

*************************************
Productgroep: Parfum & cosmetica
Naam: jan
Geslacht: man
E-mail: xxxxxxx.otmail.com
Vraag: Verkoopt u Christian Dior J'adore EDP 100 ml taxfree op Schiphol? En wat kost het?

Complimenten voor Schiphol voor de snelle afhandeling.

Toegevoegd na 7 minuten:
o eau de toilette, one sec.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Komt nog bij dat die 19% minder alleen geld met intercontinentale vluchten! Binnen europa ben jo op t vliegveld vaak nog duurder uit dan in de winkel! En internet blijft het goedkoopst