Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ben je verplicht om eenflightbag te gebruiken?

Een vriendin zegt mij dat je verplicht bent om een flightbag te gebruiken bij vluchten. Dit is volledig nieuw voor mij. Ik doe altijd gespen en riempje van mijn rugzak zo strak mogelijk en check. Nog nooit een probleem mee gehad.

Graag antwoorden of het verplicht is en niet dat t handig is ...

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

't schijnt inderdaad op sommige luchthavens verplicht te zijn lees ik, jammer dat ze er dan niet bij vermelden op welke luchthavens.

http://www.aroundtheglobe.nl/reizen/voorbereidingen/backpacken-wat-neem-mee-si571.html

ik heb na lang zoeken alleen Milaan gevonden waar ze echt moeilijk doen over het ontbreken van een flightbag.
http://www.hiking-site.nl/prikbord/showthread.php?t=4957

Je wilt niet horen hoe handig het is, maar voor de volledigheid doe ik het toch: Je tas kan niet ergens achter blijven haken, waardoor er geen schade aan je tas ontstaat en de belangrijkste reden voor mij: Ze kunnen niet zomaar iets in je tas stoppen nadat je hem op de band gezet hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel ruimte in? Dan ben ik benieuwd wat voor een flightbag jij hebt. Dankzij mijn flightbag kan ik de ruimte voor de bagage juist beperken, door het wat strakker aan te trekken allemaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De laatste reden die C4th noemt is ook een goede reden om een koffer of tas te laten sealen op het vliegveld.
Al heb je nooit problemen gehad, er hoeft maar een keer iemand iets in je tas te frotten......... En JIW73: een flightbag is een superdunne hoes!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding