Met welke financiën krijgt een touroperator te maken bij het organiseren van een reis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Loon, afschrijving materiaal, fourage, verzekeringen, brandstof en een beetje winst :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
loon, reis en verblijfkosten
reclame maken
verzekeringen
studiekosten om op de hoogte te blijven van ontwikkelingen in de reiskosten
abonnementen om op de hoogte te blijven van de reiswereld
12 jaar geleden
en niet te vergeten inkoop kosten van bijv een hotelkamer of vliegtuigstoel.