Ik hoorde dat 'de' McDonalds in Parijs heel goed is, culinair bijna! Is daar iets van waar? Zoja, waar is die te vinden?

Andere tips over Parijs zijn ook welkom ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
4.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is er in ieder geval 1 zonder hamburgers, met alleen maar salades :P > http://www.hurktoilet.nl/weblog/wreageer.php?id=6208
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh das nieuws voor mij .
Wij gaan donderdag naar Parijs ...
Gaan zeker ff kijken ......
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@rammy Parijs is érg groot ......
wat wil je weten ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dr zijn iig wel heeel veel kassas ent is heel druk.. bij de arc de triompf tenminste..
anneliez
11 jaar geleden
Er zijn meer dan genoeg mc's in Parijs, met verschillende beoordelingen. Ik kan er de beste niet uithalen, maar ja voor mij zou het het laatste restaurant zijn dat ik uit zou kiezen. Bronnen:
- http://www.yelp.nl/search?find_desc=mcdonalds&find_loc=Parijs%2C+Paris

Antwoorden (4)

Mac Donalds heeft de laatste jaren locale specialiteiten in het assortiment, naast de bekende dingen, zoals Big Bac, Hamburger etc, die overal te krijgen zijn.

In Parijs hebben ze onder andere de Mc Baguette. Soort hamburger tussen een stokbroodje. Lekker voor de verandering en ook zeker een aanrader. Echter het gaat te ver, om dat echt als culinair hoogstandje te typeren.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Mc Donald culinair? Laat me niet lachen. Maar wel een interessante optie (en dat zeg ik als Mc Donald hater) als je iets wil eten en drinken op bijvoorbeeld de Champs-Élysées, waar je een colaatje op een terras minimaal €13 kost.

Toegevoegd na 1 minuut:
Veel leuke (culinaire) betaalbare restaurants vind je in de wijk de Marais, vlakbij de PLace de Republique
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je het Mc Café ? Hier hebben ze inderdaad lekkere dingen zoals macarons, chocoladebroodjes, flan, diverse soorten koffie.

http://www.mcdonalds.fr/produits/offre-mccafe

Bij de gewone mac "Restaurants" zul je zoals al eerder genoemd een aanvulling vinden op het gewone assortiment.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi rammy

De enkele keren dat ik een McDonalds pak ik Parijs loop ik altijd wat teleurgesteld naar buiten. Ten eerste omdat de kwaliteit zeker niet beter is (eerder minder) dan in Nederland en ten tweede omdat ik kwaad op mezelf ben omdat ik niet gewoon een 'normaal' restaurant ben binnen gestapt. Voor 12-13 euro kun je op veel plaatsen een 3-gangen menu krijgen én het is zoveel gezelliger. M.a.w. eten in Parijs hoeft echt niet duur te zijn, gewoon een beetje opletten.
Op de bijgevoegde bron staat wat meer over het eten in Parijs o.a. restaurant Chartier (een must) en informatie over de goedkope restaurantjes in Quartier Latin.
Later in Nederland dan maar weer naar McDonalds ;-)

De tweede bron geeft informatie over de stad Parijs op zich.

Veel plezier toegewenst!

met smakelijk groet
Chris
www.parijsmijnstad.nl