wat kost een trein retour kaartje van Kopenhagen naar Malmo?

Ik heb gehoord dat je van Kopenhagen naar Malmo kan reizen in 35 minuten met de trein. Alleen nu kan ik nergens vinden hoe duur het is. Weet iemand dit? En van welk station in Kopenhagen vertrekt deze trein?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
3K

Het beste antwoord

Ik geloof dat een retourtje ongeveer 250 DKK kost uit eigen ervaring (2 jaar in Kobenhavn gewoond tot afgelopen maart). De trein stopt op station Osterport, Norreport en Kobenhavn H (centraal station) en op het vliegveld Kastrup.
Kijk eventueel op http://euspirit.rejseplanen.dk/bin/query.exe/mn?ml=m&euMode=ORESUND&L=vs_newdesign.
De trein gaat ongeveer om het kwartier.
Trein kaartjes kun je gewoon kopen op de automaten van de stations en hoef je niet te reserveren of zo.

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

22 dollar. Tijden zie:
http://www.raileurope.com/us/rail/point_to_point/triprequest.htm?WT.mc_id=CJ.fares_schedules.affiliates

Toegevoegd na 1 minuut:
"Alleen nu kan ik nergens vinden hoe duur het is.""

Waar heb je gekeken dan? Ik typ jou vraag in Google in en kom meteen op bovenstaande site...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die trein vertrekt vanaf Kopenhagen H.
Dat is Københavns Hovedbanegård, en dat zal waarschijnlijk wel iets betekenen als Hauptbahnhof of gewoon Centraal Station. ;-)

Een enkele reis kost je 22 dollar (economy) of 37 dollar (comfort). Je kunt dat hier zelf opzoeken. Wel even geduld hebben, want de site is erg traag! Goede reis!

http://www.raileurope.com/index.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Is wel in Dollars wilde het graag weten in Deense kronen, want volgens mij vraagt deze site een fee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
22,00 USD = 130,13 DKK
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is 130 DKK, en dat kun je hier nog even controleren.
http://nl.loobiz.com/omzetter/us-dollar+deense-kroon Ik geloof er niks van dat die site een fee rekent. Wel wordt er, zodra je je reisje hebt gevonden, flink geadverteerd met hotels etc. Zolang je niet reserveert zal die 22 dollar toch echt de gewone prijs zijn. Om te reserveren lijkt me ook onzin, want die treinen rijden soms wel 6 keer per uur. Het is een ritje van niks :-)
(34 minuten en soms zelfs 32)