Op welke manier is het mogelijk om per vliegveld te kijken waarnaartoe de vliegverbindingen lopen?

Voor een reis naar een bestemming buiten Europa probeer ik uit te vinden welke reis het voordeligst is. Per vliegveld 'in de buurt' (Amsterdam, Brussel, Londen, Frankfurt etc) vergelijk ik wat de reismogelijkheden naar mijn bestemming zijn via diverse ticketsites.
Maar bestaat er ergens ook een overzicht zodat je alle directe verbindingen van het ene vliegveld naar het andere kunt zien?
Is het mogelijk te zien waar je vanuit Amsterdam direct kunt terecht komen? En welke directe vluchten er bijvoorbeeld vanuit Brussel naar welke bestemmingen vertrekken?
Ik stel me voor dat het handig zou zijn als het bijvoorbeeld ingetekend wordt op een wereldkaart, maar het lukt me niet iets dergelijks te vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Het beste antwoord

Het is inderdaad handig om eens de timetable te checken van bijvoorbeeld Schiphol, voor de vluchten vanaf die luchthaven. Als je daar zoekt op bestemming kun je ook gemakkelijk zien welke airlines vliegen op welke dagen. (Dus bijv wanneer vliegt easyjet etc). Voor buiten Europa kun je ook eens een vliegticketvergelijker checken. Vliegennaar.nl is erg handig, hier vind je de goedkoopste prijzen (als de datum dat je vliegt niet uitmaakt. Deze site vergelijkt alle prijzen vanaf Nederland, maar ook bijvoorbeeld Brussel & Dusseldorf. In de tekst onder de aanbiedingen vind je vaak informatie over de vluchten.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zou inderdaad zeer interessant zijn. Ik heb ook veel gezocht. De beste manier is nog altijd naar de site van de luchthaven te gaan en daar de vertrekkende of aankomende vluchten te zien. Dan krijg je toch al een idee van de rechtstreekse bestemmingen en de maatschappijen die actief zijn op die luchthaven. En dan naar de website van die maatschappij. Of naar kakak.com waar je mooie overzichten krijgt.
Veel succes.