Hoe groot zijn de letters ''HOLLYWOOD'' bij Los Angels?

Ik wil graag weten wat de afmetingen zijn van de letters Hollywood.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.3K

Het beste antwoord

De originele letters waren ruim 15 meter hoog. De huidige letters zijn 13,7 meter hoog.

Toegevoegd na 2 minuten:
Afhankelijk van de letter tussen de 9,4 en 12 meter breed.

Toegevoegd na 4 minuten:
De originele letters waren van hout. Ze verkeerden in zo'n slechte staat, dat ze in 1978 zijn vervangen door metalen letters, die dus iets kleiner zijn.
bamibal
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
deze bron zegt het: Architect wil Hollywood-letters omvormen tot hotel ... Het gebouw zou 30 meter hoog zijn waardoor de letters dubbel zo groot zouden worden.
zon 15 meter dus