bestaat er zoiets als een europese ov-kaart voor een bep.(vakantie)periode

Een ov kaart voor de vakantieperiode,als deze bestaat;wat kost deze en wat zijn eventuele beperkingen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan nooit voor heel europa, hoogstens per land.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is onzin!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iets te snel gereageerd!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeg dan ook waarom! Nu snap ik er niets meer van.

Het beste antwoord

Nee, alleen reizen met de trein, de zgh. interrail is een optie

Je hebt een keuze uit diverse passen:

* Global Train Pass *
Ga InterRailen met de klassieke Europa Rail Pass
De beste keuze voor een flexibele en budgetvriendelijke Europese treinvakantie.
Onbeperkt met de trein reizen in en tussen 30 Europese landen.

* InterRail One Country Rail Passes *
The InterRail One Country Pass is your best choice if you want to travel within just one European country by train. U kunt kiezen uit 27 InterRail One Country-spoorwegpassen.

*Benelux Pas *

Daarnaast kun je in veel grote Europese steden een speciale kaart halen waar je voor een bepaald aantal dagen gebruik kan maken van het openbaar vervoer in de stad (en musea etc).

Prijzen en voorwaarden lees je hier:
http://nederlands.interrailnet.com/ennl/interrail-passes/interrail-global-pass

Eurolines heeft ook regelmatig aanbieding. Je kan dan met de bus tussen diverse steden binnen Europa reizen.
http://www.eurolines.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er bestaat zoiets voor de trein, voor het ov in het geheel kan dat niet (bussen etc), dat is overal te verschillend in elk land. Binnen een land kan dat natuurlijk wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor betere (en meer info dan bij de NS) over de diverse treinkaarten kijk op de site van de treinreiswinkel.