Hoeveel geld moet ik meenemen voor 8 dagen verblijf in Lloret de mar? zie uitleg

ook nog 2 dagen in de bus,dan neem ik zelf eten enz. mee.
ontbijt en avondeten zit inbegrepen bij het hotel.
dus alleen nog middageten,strandbedje,uitgaan etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
5.5K

Antwoorden (5)

Zoveel als in dit filmpje wordt beschreven:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lol
Aan zo'n 40 euro per dag zal je toch zeker wel genoeg hebben, tenzij je erg veel drinkt bij het uitgaan. Zijn er nog anderen die je kent die ook meegaan? Vraag het eens aan hen, dan kan je een vergelijking maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het was wel handig geweest als je je leeftijd er bij had gezet. En of je een meisje of jongen was. Ik zelf nam meestal 500 euro mee. Maar ja ik ben een meisje en dan ging echt alleen aan shoppen en eten op ; )

Maar anders tel je uit wat je normaal aan een goeie stap avond uit geeft en vermenigvuldig je dat met 6. Plus 150 voor overdag en kadotjes of zo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O sorry zie nu dat je een meisjes naam hebt... Nou dan haal je het helemaal met dat bedrag ; )
Tsjah als je echt gaat feesten reken dan maar op zo een 100-120 euro per dag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
met hoeveel man ga je?

ik zie het zo, zeker 100 euro per dag, omdat je waarschijnlijk ook uit gaat.

veel dingen zijn vrij duur daar,

mijn advies is als je naar tropix (de meest bekende discotheek daar) gaat om altijd een toegangskaart te kopen. toen ik daar naar toe ging, kosten entree 20 euro per dag, tenzij je zo'n kaart kocht, deze kosten toen 25 euro. en kon je de rest van de vakantie binnen voor aankoop van 1 drankje, ( dat eerste drankje kosten toen standaard 4 euro.)

belangrijk is dat je wel geniet maar niet overdreven geld gaat uitgeven