Hoe succes leren te snorkelen

hallo ik ga deze zomer op vakantie in griekenland het plaatsje kala nera. vorig jaar ben ik hier ook al geweest en ik hou van snorkelen alleen hier waren juist minder kleurrijke dingen meer een beetje camoflage kleuren dat de vissen minder opvallen. dus wat is hier tegen te doen want ik wil graag wat kleuerrijks zien. kunnen jullie me ook tips geven om minder paniekerig te worden???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Om iets kleurrijks te zien, kunnen we niets aan doen, Die vissen zijn zoals ze zijn. Om minder paniekerig te zijn bij het snorkelenzou je kunnen kijken of je ergens een snorkelcursus kunt doen, of gewoon snorkel mee naar het zwembad en oefenen
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een slecht antwoord!
Aan de vissen die je daar kunt zien kun je niet veel veranderen. Je zou wel kunnen proberen om daar in de buurt andere snorkelplekken te vinden, waar zich andere soorten vis bevinden. Ik weet niet of zich daar riffen bevinden, maar als dat zo is vind je daar vaak de wat meer kleurrijke vissen en onderwaterflora.
Verder is snorkelen een heel rustgevende (relaxte) bezigheid waar je helemaal niet paniekerig van hoeft te worden. Zet je verstand op nul, dobber lekker op het water met je hoofd naar beneden en geniet van alles wat je ziet.