De camping organisatie Campasol, weten jullie waarbij die is aangesloten. Zie niets om op de site nl.?

Ik weet niet of de organisatie vertrouwd is

Weet jij het antwoord?

/2500

GEEN contactgegevens!!! 6weken VOORUIT betalen !!! IK zou het niet doen.Volgens mij is deze organisatie nergens bij aangesloten.

Nergens een vermelding van ANVR of SGR op de site te vinden. Gekeken op de site van ANVR en SGR zelf, dit maakt me duidelijk dat ze niet aangesloten zijn. Kortom: mocht de toko failliet gaan tussen jouw boeken en jour reizen, dan heb je geen poot om op te staan en kun je naar je centjes fluiten. Volgende rare feit: communicatie kan alleen per formulier op een website. Er is geen e-adres, postadres of telefoonnummer te vinden. Dan in een ultieme poging meer over het bedrijf te weten te komen gekeken op de websites Linked-In (om te kijken of het bedrijf daar bekend is) en KVK. Op geen van beide websites is ergens een spoor van de naam Campasol te bekennen. Persoonlijk zou ik boeken bij een andere organisatie.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100