Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De camping organisatie Campasol, weten jullie waarbij die is aangesloten. Zie niets om op de site nl.?

Ik weet niet of de organisatie vertrouwd is

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
624
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na een beetje speurwerk kan ik zelf ook niks vinden bij wie Campasol is aangesloten. De naam komt me ook niet echt bekend voor en als ik deze 2 feiten alleen al geconstateerd heb, zou ik liever kiezen voor Eurocamp of Vancansoleil, die zeker nog meer mogelijkheden en bestemmingen hebben en daarnaast ook nog eens over meer dan 20 jaar ervaring en betouwbaarheid beschikken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

GEEN contactgegevens!!!

6weken VOORUIT betalen !!!

IK zou het niet doen.Volgens mij is deze organisatie nergens bij aangesloten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nergens een vermelding van ANVR of SGR op de site te vinden. Gekeken op de site van ANVR en SGR zelf, dit maakt me duidelijk dat ze niet aangesloten zijn. Kortom: mocht de toko failliet gaan tussen jouw boeken en jour reizen, dan heb je geen poot om op te staan en kun je naar je centjes fluiten.

Volgende rare feit: communicatie kan alleen per formulier op een website. Er is geen e-adres, postadres of telefoonnummer te vinden.

Dan in een ultieme poging meer over het bedrijf te weten te komen gekeken op de websites Linked-In (om te kijken of het bedrijf daar bekend is) en KVK. Op geen van beide websites is ergens een spoor van de naam Campasol te bekennen.

Persoonlijk zou ik boeken bij een andere organisatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding