ik ben 17 jaar oud en wil alleen reizen kan dat?

ik wil naar melbourne australien alleen reizen met de vliegtuig kan dat want ik ben pas 17 jaar oud

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat verschilt per vliegtuigmaatschappij. Neem even contact op met de maatschappij waarmee je gaat vliegen daar kunnen ze het haarfijn uitleggen. Wij hebben meegemaakt dat de 17-jarige loge die bij ons (op de Antillen) kwam logeren, toestemming had van de vliegtuigmaatschappij maar werd tegengehouden bij immigratie omdat ze een toestemmingsbrief bij zich had moeten hebben van haar ouders met kopieën van hun paspoort.....misschien handig om mee te nemen. Je kunt ook even de ambassade van Australië vragen of je als minderjarige en alleenreizend het land in kunt. Veel plezier!!

Ja hoor dat kan gewoon!

Ja hoor als dat van je ouders mag! Meeste airlines hanteren een minimumleeftijd van 15 jaar mbt zelfstandig reizen.

Ja dat kan. Enige is dat er bijna altijd geboekt moet worden door een volwassene (18+)

Mijn dochter heeft met Emirates gevlogen vanaf Amsterdam naar Brisbane, ze moest in Dubai overstappen en had een extra stop in Singapore(tanken), heeft vanuit Brisbane ook gevlogen naar New Zeeland. Ze was toen net geen 18. Dit heeft EF geregeld, ze wilde in Brisbane studeren.

Dit kan, Na toestemming van je ouders/verzorgers suc6 en fijne vlucht met vliegen als je het besluit te doen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100