Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik moet voor verblijf vakantie in fletcher hotel voor mijn dochter van anderhalf betalen klopt dit?

Ik heb een appartement geboekt voor ons gezin met de veronderstelling dat onze dochter gratis mee kan, maar nu moet ik per dag 13 euro toeslag betalen. Ik kan het nergens nalezen wat de precieze tarieven zijn, het betreft de amelander kaap in ameland.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
599
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik het invul krijg ik gewoon een totaalbedrag van 127 euro, geen specificatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee ik heb het niet via die weg gedaan, heb via vakantieveiling een waardebon. Nu nemen we onze dochter mee en maakte ik de reservering met het bedrag waarvoor ik de bon had gekocht, kreeg gisteren een reserverings overzicht terug dat ik meer dan 50 euro extra bij moet betalen voor mijn dochter. Toeslag pppn ;-)
Cryofiel
11 jaar geleden
Ik dacht even aan toeristenbelasting, maar die is slechts € 1,11 pppn. Misschien zetten ze een kinderbedje neer en kost dat geld.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mijn zoon heeft onlangs met vrouw en dochter van anderhalf jaar in het zelfde hotel gelogeerd. Hij betaalde 10 euro voor het kinderbedje. Maar het was dan ook een gewone kamer, geen appartement.
Andere zoon betaalde 15 euro voor zijn hond. Dus 13 in een appartement lijkt me redelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding