leuke stranden in friesland, groningen of drenthe ?

zijn er leuke stranden in friesland, drenthe of groningen? waar niet heel veel mensen komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.8K
Amadea
11 jaar geleden
Dat gaat niet samen: als het daar leuk is, dan komen er met dit warme weer geheid veel mensen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hmm tsja,, bedoel meer een kleiner standje zegmaar.. dat je niet zoveel bekijk hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook zo een klein strandje kan snel vol raken, omdat met dit weer iedereen verkoeling zoekt bij het water. Elk klein en groot strandje is bij veel mensen bekend.

Antwoorden (3)

Strand bij Delfzijl. De waddeneilanden hebben kilometers brede standen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het Blauwe meer vlakbij dwingelo(Drenthe)

Of het strand van Lemmer in Friesland
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
'stranden':
Het Ermerstrand in Erm (Drenthe)
Schoonhoven heeft een meer (Drenthe)