Graag een tip: hoe kan ik goedkoop naar Tel Aviv vliegen? Vanaf A’dam, België, Duitsland?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

ticketprijzen zijn van veel factoren afhankelijk dus een eenduidig advies is niet te geven. Wel een aantal tips.

Vlieg niet in het vakantieseizoen of rond feestdagen. Vluchten op dinsdag, woensdag en donderdag zijn vaak het voordeligst. Wees flexibel, een dag eerder of later kan veel geld schelen. Gebruik ticketzoekmachines als Skyscanner. momondo of swoodoo. Vluchten met een overstap zijn vaak voordeliger dan rechtstreekse vluchten. Boek op internet. Daarmee ontwijk je de dure boekingskosten van de zogenaamde stenen reisbureaus.

Helaas zijn er geen low cost vluchten vanaf Nederland naar
Tel Aviv. De enige die zich als low cost carrier presenteert is het Israëlische Arkia en ik vind hun niet echt low cost.

Het Israelische Issta verkoopt losse charterstoelen vanaf Amsterdam.

Het Belgische Jetairfly vliegt vanaf Luik redelijk low cost naar Tel Aviv. Germanwings vliegt low cost vanaf Keulen.

Als je ook een hotel nodig hebt kun je een aardige combinatiekorting krijgen bij expedia.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Arkia is een charter van El-Al, en die kun je boeken bij ISSTA. Heb zelf net geboekt, scheelt ca. 150.- met anderen, maar wel onmogelijke tijden.

Toegevoegd na 2 minuten:
www.issta.nl