Welke site of app is het meest betrouwbaar wat het weer betreft in het buitenland?

Ik kijk op diverse sites en apps en ze zeggen allemaal wat anders, wat Griekenland betreft in dit geval.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Griekenland zit in een diepe depressie... er wordt zwaar weer voorspeld. De vraag is: heb je een economische app of een echte meteorische

Antwoorden (4)

Als u een iphone heeft dan de standaard weer app en daar tikje op een info icoontje en dan en de stad invullen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wunderground is internationaal en heeft veel meetstations. Ook is de "refresh rate" vrij hoog:

http://dutch.wunderground.com/global/stations/06344.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik gebruik altijd zoover.zie bron.........je vult het land in dus bij jou Griekenland......en ben daar zeer tevreden over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik altijd de app "celsius" geeft duidelijk en correct aan wat de temperatuur is