Wie weet hoeveel de kosten zijn voor een ontbijt en diner bij een Holiday Concept HotelCheque?

Ik heb een Cheque gekregen voor 4 dagen in een super de luxe hotel de Holiday Concept HotelCheque. Nu moet je ontbijt en diner zelf betalen wat zijn de kosten hier voor is mijn vraag?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
4.4K

Antwoorden (2)

Dat is per hotel verschillend, je kan wel bij het boeken van je hotel zien wat het kost zodat je niet voor onaangename verassingen komt te staan:

http://holidayconcept.nl/nl/vragen/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je ik heb net op de site gekeken en zag ongeveer de prijzen
Dat kun je hier precies zien:
http://holidayconcept.nl/nl/concept/

Scroll iets naar beneden, en je ziet dat je voor 3 maal ontbijt/diner voor 2 personen in een 4-sterrenhotel 300 Euro kwijt bent, en in een 3-sterrenhotel 240 Euro.
Het zijn gemiddelde prijzen, dus je kunt iets goedkoper en ook iets duurder uit zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, ik zag het idd net.. Vind het wel prijzig maar ja..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb je goed in de gaten! ;-)
De overnachtingen zijn niet voor niets zo goedkoop, en ze moeten de winst dus halen uit het diner/ontbijt. Het zou zomaar kunnen als je zelf de overnachtingen betaalt, en niet eet in het hotel, en wat rommelt met een lekker snackje in de plaatselijke friettent, je veel goedkoper uit bent. Maar ja, dan heb je niks aan bon.